Partnerünk nemzetközi logisztikai szolgáltatóként immáron több, mint két évtizede néz szembe az autóipar kihívásaival.
Európa szívében elhelyezkedő raktáruk segítségével kielégítik a világ minden tájáról érkező beszerzői igényeket, igazgatják az anyag- és árugazdálkodást, ellátják Európa minden jelentős autógyártóját.
Csapatuk bővülése miatt
RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR
munkatársat keresnek, Lébénybe (Győrtől kb. 20 km).
Főbb feladataid lesznek:
- A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő kezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
- Leltározási folyamatok végrehajtása
- Ügyfelekkel, társosztályokkal való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
- A kimutatások, jelentések határidőre való elkészítése
Amire szükséged lesz:
- Középfokú végzettség
- Angol vagy német nyelv társalgási szintű ismerete
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Pontos, precíz munkavégzés
- Monotonitástűrés az adminisztrációs feladatokban
Előny, de nem feltétel:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Két műszakos munkarend vállalása
Amit kínálunk:
- Stabil vállalti háttér
- Hosszú-távú, biztos munkalehetőség
- 13. havi fizetés
- Teljesítménytől függő éves bónusz
- Cafeteria keret (Bruttó 510.000 HUF/év)
- Balesetbiztosítás
- Bejárási támogatás (36 HUF/km)
Várjuk jelentkezésed, fényképes önéletrajzzal az alábbi űrlap kitöltésével és rövidesen felvesszük veled a kapcsolatot!
Állás típusa: Teljes munkaidő
.